Tuesday, August 25, 2009

Habsah Berbomoh

Habsah salah seorang guru lepasan maktab berusia 32 tahun telah ditempatkan di
salah sebuah sekolah rendah di Hulu Perak. Beliau yang bersaiz badan biasa
sederhana dan suka berbaju kebarung bila ke sekolah menampakkan keanggunan
yang dimilikinya. Kebarung yang dipakainya selalu menampakkan lurah antara kedua
buah dadanya yang bersaiz lebih kurang 36c. Lurah yang putih melepak itu selalu
kelihatan begitu dalam bila beliau mengangkat barang dari lacinya, iaitu ketika beliau
sedang berbongkok. Kain selendang yang dipakainya pula tidaklah terlalu labuh
sehingga kadang-kadang, lurah dadanya itu terdedah kepada pandangan guru-guru
lain di sekolahnya.
Kainnya pula selalu berbelah di bahagian belakang sehingga menampakkan pangkal
pehanya yang putih melepak, gebu tanpa sebarang tanda parut pun. Tapi, Habsah
sungguh bernasib baik kerana beliau ditempatkan di sekolah yang kebanyakannya
guru perempuan. Kalau ada yang lelaki pun, ustaz dan guru-guru yang sudah
berumur. Mereka bersikap biasa dan saling hormat menghormati.
Habsah sudah berumah tangga kira-kira 5 tahun yang lalu dan telah dikurniakan
seorang anak yang kini berusia 2 tahun. Anaknya tunggalnya itu sekarang tinggal
bersama neneknya di kampung kerana neneknya begitu teringin untuk menjaganya.
Sementara suami Cikgu Habsah pula sedang mengikuti kursus Pengurusan yang
dianjurkan oleh syarikatnya di Kuantan, Pahang. Oleh itu, Habsah terpaksa tinggal
keseorangan di rumahnya.
Pada suatu hari, Hari Sabtu setelah pulang dari sekolah kerana menghadiri mesyuarat
perancangan sekolah, Cikgu Habsah terasa badannya begitu lemah sekali. Beliau
memandu kereta Iswaranya dengan perlahan dan dia terasa semacam kurang
bermaya. Beliau teringat kepada seorang bomoh yang agak pakar dalam merawat
penyakit sebegini melalui cerita-cerita gurunya di sekolah. Rumah bomoh itu terletak
dipenghujung kampung dan tidak jauh dari sebatang sungai di situ. Beliau telah
menghubungi suaminya untuk meminta izin ke rumah bomoh tersebut, tetapi pada
masa itu, suaminya mematikan h-set dan beliau terpaksa membuat keputusan sendiri
Beliau terus menghalakan keretanya ke rumah bomoh tersebut. Setibanya di rumah
tersebut, suasana di sekeliling rumah itu agak sunyi, hanya kedengaran bunyi desiran
angin dan daun-daun kelapa yang bergesel antara satu sama lain. Cikgu Habsah turun
dari keretanya dan mengunci semua pintu kereta dengan menggunakan alarm remote
Dengan kebaya sendat yang biasa di pakainya ke sekolah, beliau menuju ke pintu
hadapan rumah Pak Samad.

“Assalamu’alaikum…Pak Cik Samad…. Assalamu’alaikum…”
“Wa’alaikumussalam... siapa tuu...”. Sahut bomoh Pak Samad
saya pak’cik...”jawab Cikgu Habsah.
Mana Mak Long Siah... pak’cik.” Tanya Cikgu Habsah lagi
“Oooo… mak long engkau pergi ke Ipoh, anaknya datang ambil semalam kerana ada
kenduri. Pakcik tak boleh tinggal rumah, sebab petang nanti ada orang nak datang
berubat. Apahal cikgu niii… nak jumpa mak long ke? Oh…yaa…kalau ye pun naiklah
dulu.” Pelawa pakcik Samad yang dah berusia lebih kurang 52 tahun, tapi berbadan
gempal. Walaupun kulitnya agak berkedut tetapi tenaganya masih kuat untuk melakukankerja-kerja berat.

“Saya Cikgu Habsah… mengajar didepan tuu haaa, tapi hari ni saya rasa lemah sangat
badan saya nii Pakcik, nak kata saya kurang makan, saya dah makan pun tadi… air pun
saya dah minum.” Cikgu Habsah menceritakan masalahnya kepada Bomoh Samad.
“Cikgu ada buat kerja-kerja berat ke tadi sebelum datang ke sini?” tanya Bomoh Samad
“Takdelah pakcik… saya Cuma angkat buku aje dalam 40 buah, itu pun bukannya
berat sangat.” Jawab Cikgu Habsah.
“Habis tu, cikgu nak pak cik buat macamana?” tanya bomoh Samad lagi.
“Saya dengar Pakcik pandai mengubat penyakit lemah-lemah badan... kan? betul
kee....? Cikgu Habsah cuba mendapat kepastian.
“Ada juga sikit-sikit tuuu... jadi nak suruh pakcik ubatkan?” jawab bomoh lagi.
“Kalau pakcik tak sibuk....” cikgu Habsah seolah-olah meminta diubatkan.
“Nanti pakcik ambilkan minyak penawar..” Bomoh Samad dengan tidak berbaju dan
berkain batik singkat ke paras lutut bergegas ke dapur mengambil minyak ubat untuk
digunakannya semasa merawat penyakit cikgu Habsah. Setelah keluar daripada dapur,
“Cikgu, mari masuk bilik nii...”pelawa bomoh kepada Cikgu Habsah untuk memasuki
bilik yang selalu digunakan untuk merawat pesakitnya. Cikgu Habsah terus menuju ke
bilik tersebut dan pintu bilik itu ditutup separuh.
Bomoh Samad menghamparkan tikar mengkuang yang selalu digunakannya dan
diletakkan sebiji bantal di hujung tikar tersebut.
“Cikgu.... boleh cikgu meniarap atas tikar nii haa...”
Cikgu Habsah dengan segan silu meniarap dengan meletakkan tengkuknya di atas bantal yang disediakan sementara kedua tangannya diletakkan di bawah dagunya.

Beliau masih lagi dengan Kebarungnya dan tudungnya masih lagi menutupi
kepalanya. Dengan beberapa patah doa, bomoh Samad yang tak berbaju itu duduk bersila di
hujung kaki cikgu Habsah dan mengenakan sedikit minyak di tapak tangannya, lalu di
sapu di atas betis kiri cikgu Habsah. Muka cikgu Habsah mula kemerahan dengan
sentuhan pertama tapak tangan bomoh tersebut.
Bomoh Samad mula menggosok betis cikgu Habsah ke atas dan kebawah tanpa
menyelak sedikit pun kain belah yang dipakai oleh cikgu Habsah. Kemudian sapuan
kedua pula di buat pada betis kanan cikgu Habsah dan bomoh Samad mula mengalih
kedudukannya.
“Cikgu, buka sikit kangkang cikgu nii...” Cikgu Habsah agak sukar hendak membuka
kangkangnya dengan lebih luas lantaran kain yang dipakainya agak sempit.
“Cikgu angkat sikit kain nii...” Bomoh Samad bersuara dengan kedua tangannya cuba
menyelak kain belah yang dipakai cikgu Habsah ke atas sedikit hingga menampakkan pangkal pehanya. Bomoh Samad dapat melihat dengan Jelas kegebuan dankehalusan
sepasang betis yang dimiliki oleh cikgu Habsah.
Betis cikgu Habsah yang berukuran sekaki setengah dari buku lali itu cukup bersih
dan kini berminyak dengan sapuan yang dilakukan oleh bomoh Samad tadi. Bomoh
Samad terus melakukan gosokan dan urutan pada betis yang gebu tadi sambil sekali-
sekala beliau menekan dan menyebabkan otot-otot betis cikgu Habsah mengeras
kesakitan.
Bomoh kini duduk di antara dua betis Cikgu Habsah. Beliau menyapukan lagi minyak
ke tangannya dan sapuan kini dibuat di sendi lutut sambil perlahan-lahan bergerak ke
atas... ke pangkal peha cikgu Habsah. Bomoh Samad dapat merasai kegebuan dan
kelembutan peha cikgu Habsah dengan urutan yang begitu halus. Kain belah yang
cikgu Habsah pakai semakin terselak hingga ke hujung peha dan sambil mengurut...
kadang-kadang temampak seluar dalam yang dipakai cikgu Habsah.
Hari itu cikgu Habsah memakai seluar dalam berwama pink. Tangan bomoh Samad
terus mengurut peha cikgu Habsah yang gebu dengan minyak tersebut dan kini kain
belah cikgu Habsah telah tersingkap habis hingga menampakkan keseluruhan seluar
dalamnya. Pipi punggung cikgu Habsah yang gebu dan putih melepak seolah-olah nak tersembur dari seluar dalamnya. Sekali-sekala kelihatan pipi punggung cikgu Habsah terkemut-kemut bila bomoh Samad menggosok kawasan tersebut. Setelah beberapa minit bahagian punggung itu digosok, bomoh Samad menutup semula kain belah yang dipakai oleh cikgu Habsah hingga ke bawah.
“Cikgu.. boleh baring...” arah bomoh Samad. Cikgu pun memusingkan tubuhnya dan
Matanya memandang kearah bomoh dengan rasa penuh keyakinan bomoh Samad dapat mengubati penyakitnya.

“pakcik bukakan butang baju ni ye…”bomoh Samad meminta izin dari cikgu Habsah
“Emm...”jawab cikgu Habsah ringkas.
Bomoh Samad pun dengan penuh keyakinan membuka butang baju kebarung yang
cikgu Habsah pakai satu persatu hinggalah ketiga-tiga butangnya terungkai dan
menampakkan bra berwarna krim yang dipakai cikgu Habsah. Kejelitaan cikgu
Habsah begitu terserlah dengan kemudaannya dan kepandaian cikgu Habsah menjaga tubuhnya agar sentiasa jelita. Dada bomoh Samad dah berdebar debar bila melihat kegebuan tubuh badan dan kesegaran dua buah gunung yang tertutup separuh di sebalik bra half cup bersaiz 37c yang dipakainya.
Cikgu Habsah pula dengan mudah mengangkat tangannya agar dapat dikeluarkan
daripada sarung lengan baju kebarungnya. Bomoh Samad mengambil baju tersebut
dan menyangkutnya pada paku yang terletak di dinding bilik tersebut. Bomoh Samad
kembali duduk di sisi cikgu Habsah dan mengalihkan piring yang berisi minyak tadi di sebelah perut cikgu Habsah.
“Suami cikgu tak datang sekali kee...?” tanya bomoh Samad.
“Dia pergi kursus pakcik.” jawab cikgu Habsah dengan nada yang lembut. Bomoh
Samad pun mengambil tapak tangan cikgu Habsah dan mula memicit perlahan dari
Hujung jari hinggalah ke pangkal bahu. Minyak urut disapu dengan tapak tangannya
yang kasar sambil kadang-kadang menekan bahagian atas siku hinggalah ke bawah
ketiak cikgu.Setelah genap tujuh kali diurut begitu, urutan dibahagian bahu pula dilakukan dankedua-dua belah tali bra yang tersangkut dibahu cikgu Habsah telah diungkai oleh bomoh Samad ke luar.

Bomoh Samad berpindah tempat duduk ke sebelah sana pula untuk mengurut
Tangan cikgu Habsah sebagaimana tadi dengan mengulanginya sebanyak tujuh kali.
Kemudian bomoh Samad mula duduk berlutut di bahagian kepala cikgu Habsah, dan
kedua-dua tangannya disapukan dengan minyak lalu disapukan kedua-dua belah bahu Cikgu Habsah.
Urutan bermula dari pangkal tengkuk perlahan-lahan turun ke bawah dan terus lagi
Ke bawah melalui bahu dan turun menerusi atas dada cikgu Habsah yang gebu itu, dan tangan bomoh turun lagi memasuki baju dalam cikgu Habsah dan sekaligus menolak bra tersebut ke bawah hinggalah ke atas pusat cikgu Habsah.
Kini kedua-dua mercu gunung kebanggaan seorang isteri telah tersembur keluar
dengan penuh megah. Kedua-dua buah gunung bersaiz 36cm ukur lilit setiap satu kini berminyak dengan minyak yang disapu oleh bomoh Samad. Cikgu Habsah hanya dapat menahan dengan penuh kerangsangan. Namun apakan daya, beliau tidak mampu untuk menghalangnya demi rawatan yang diperlukan.

Tangan Cikgu Habsah didepakan seluas-luasnya, dan bomoh Samad terus mengulangi urutan dari bahu ke buah dada cikgu Habsah beberapa kali dan kerap
juga bomoh Samad mengambil kesempatan menguli dan menggentel biji tetek yang
kemerahan itu sehingga kadang-kadang cikgu Habsah mengerang kegelian....

Bomoh Samad dapat merasakan yang Cikgu Habsah sedang menahan keghairahan
kerana dada Cikgu Habsah sedang berombak kencang dan matanya pejam menikmati
urutan tangan bomoh Samad.

Bomoh Samad mengangkat tangan kanan Cikgu Habsah dan meletakkan diatas pehanya kerana Beliau ingin mengurut tangan tersebut. Bomoh Samad pun mula urutan dari pangkal ketiak Cikgu Habsah dan melurut kesiku Cikgu Habsah, apabila berkedudukan begitu sesekali tangan Cikgu Habsah tersentuh anu Bomoh Samad disebalik kain pelikat yang dipakai Bomoh Samad. Cikgu Habsah dapat rasa yang anu Bomoh Samad sedang keras dan terpacak. Dengan tak sengaja Cikgu Habsah tertoleh kearah kanannya, beliau sungguh terkejut apabila Ternampak batang Bomoh samad disebalik kain. Kerana beliau tidak pernah melihat batang Yang begitu besar dan panjang lebih kurang lapan inci panjangnya dan kepala palkonnya Berlilitan lebih kurang tiga inci

Dada Cikgu Habsah berdegup kencang kerana menahan keghairahan yang tiba tiba dirasainya Cikgu Habsah dapat merasakan pantatnya juga menjadi basah dan mengemut...
Nantikan kesudahan Cikgu Habsah di bahagian kedua....

4 comments:

  1. bro...mana sambungannya.. ceerita best lah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. awak minat cerita ni ke?

      Delete
  2. sambung bro !!!! tengah stim nih !!!!

    ReplyDelete
  3. potong stim la...ta payah la sambung2,trus jerk..

    ReplyDelete